yes...

Igår jobbade Jesús första dagen på sitt nya jobb! Det verkar ha gått bra och det lät som att det är en arbetsplats som jag tror kommer passa honom, eller iaf ett han kommer kunna trivas på och utvecklas :) Det är kul att han fick det och han välkomnades av alla där.
 
Jag å andra sidan har haft ont i rygg o mage, yes, lingonveckan here it comes. Jättekul... Idag vaknade jag av huvudvärk också, men svagare än den jag haft tidigare i veckan.
 
Jag har hunnit tvätta och läsa den artikel vår grupp har blivit tilldelad. Engelska, och jobbigt att fatta vad den säger, men fick något hum om vad den handlar om iaf...
 
Två av mina vänner har/ska fara iväg på resa, kul för dem, medan jag ska kämpa med två tentor under samma månad. Vet inte hur jag ska klara av dem den här gången.
 
Min granne har haft vänner över varje kväll och de skriker och skrattar och har värsta oljud för sig hela tiden! Jag blir galen!! Det är vardagskvällar och de hörs till ett på natten! Jag kan inte somna. Tyvärr är ju väggarna tunna, kanske därför. Men vafan, ingen respekt mot andra eller? Jag börjar ju undra...
Så nu har jag skrivit en lapp till honom, ska sätta den på hans dörr. Hoppas att han inte tar illa vid, men jag måste ju fan säga till! VARJE kväll är INTE okej!!
 
Nu ska jag nog fortsätta att läsa läsa läsa...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!