En aning förnekelse haha

Nu är det exakt ett dygn kvar tills jag måste skicka in B-uppsatsens första utkast. Eller med andra ord, så klar som den kan bli-utkast.
 
Jag har tagit fram alla delar nu, vet att det finns oklara bitar på varje del egentligen. Men typ förnekar det just nu?! För att jag orkar inte mer... Och jag kommer inte på bra akademiska ord att använda, jag känner mig som en kramad svamp som inte har nåt kvar haha...
 
Igår kom jag till Västerås, slutade med att jag var i Sthlm i en hel vecka...! Men den här gången var det bra, kändes som att jag fick en bra omväxling av uppsats, socialitet och natur. Så jag är inget vrak ännu, tack o lov. Kanske därför jag stannade lite extra igår, så jag bara skulle ha en kväll här. Men nu måste jag verkligen få ihop allt så jag slipper göra något större arbete imorgon!
 
Solen skiner, men jag sitter inne. Vill värma mig i solen! Men det får bli sen..
 
Jag såg en grym video på en dansgrupp som uppträtt i en dance competition, säkert i USA, de har alltid sånt och jag saknar att ha sånt här i Sverige, men det är väl för få invånare här att det ska kunna bli nåt.. När jag såg klart på klippet så slutade det med att jag satt o kollade klipp efter klipp på flera dansgrupper. Hade jag inte valt konståkning hade jag med all säkerhet valt dans kan jag säga! Skulle vara så kul att kunna dansa så grymt! Här är videon, kolla, de är grymma!
The Company at Vibe XIX 2014
 
Mitt sällskap större delen av uppsatsen:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!