Har ingen titel...

Nu är jag faktiskt i Sthlm, tror jag behövde lite omväxling i mitt uppsatsskrivande...
Nej, egentligen åkte jag hit för en intervju med YFU, för att volontärarbeta hos dem under sommaren. Så igår åkte jag hit, med en lite tung väska som gjorde vägen hem till en svettig väg! Puh!
Med all material jag behöver till uppsatsen. Jag tog med allt, men beroende på hur bra det går att sitta här hemma så stannar jag eller så åker jag tillbaka :P
 
Jesús, hans bror och hans farmor är nu på väg till Paris för att fira deras kusin och farmorns födelsedagar. Åh, det skulle ha varit så kul att hänga med, men jag kan tyvärr inte offra de här dagarna... Det skulle innebära ett slut för en oskriven uppsats haha.
Så därför vill jag inte heller sitta helt själv i Västerås, passade på att åka hit då i samband med intervjun.
 
Intervjun var idag och det gick bra :) Eller det var väl mer som ett samtal, få veta hur de jobbar, lite om mig osv. Ska faktiskt bli spännande att jobba lite för dem! Jag åkte med dem för 10 år sedan på pricken, och känner att nu är det dags för mig att ge tillbaka lite :) Passar på att jobba ideellt den här sommaren för att samla mer erfarenheter osv. Och få en lite lugn sommar, efter ett läsår med 150% plugg...
 
Det är verkligen sommarvärme nu, och jag ångrar lite att jag inte tog med mig några shorts... Men samtidigt så har jag inte några bra skor för dem, så lika bra tänkte jag. Jag måste hitta några lätta skor, det blir för varmt med Converse...
 
Ok, dags att fortsätta skriva på uppsatsen!
 
Mio nyser hahaha
 
Vasaparken i Västerås just nu:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!