KLAR!

Nu är sista uppgiften i distanskursen klar!! Så skönt!!
Vet inte hur bra den blev, men jag gjorde klart den, sen får vi se hur det går. Det som nu är kvar är själva opponeringen, den absolut sista uppgiften för distanskursen. Lite tråkigt ändå, men åh så skönt att slippa läsa 150% nästa termin! Ska nog inte göra om det igen... Kan säga att detta läsår varit stressigt med tanke på 150%. Men däremot är jag väldigt glad att jag valde kursen, för nu har vi fått veta att de inte tänker ha kvar kursen till nästa termin, får se om den ens dyker upp igen... Så jag är oerhört glad att jag valde att gå den, även om det ibland var kämpigt.
Det som var bra var att uppgifterna i distanskursen timade in bra så att jag slapp både tenta och uppgift samma vecka. Oftast var det att vi hade tenta här och efter den tentan hade jag kanske ca en vecka eller två på mig att göra klart en uppgift i distanskursen osv. Det föll sig bra, som ett pussel.
 
Imorgon kanske jag äntligen kan gå till gymmet o röra på mig lite! Det behövs känner jag i kroppen. Senaste natten kunde jag inte sova ordentligt för att jag hade så ont i HELA ryggraden... Kändes som att jag hade järnrör i hela ryggraden, så stel och vilken smärta..!! Usch... Därför var jag helt mosig i huvudet idag, men jag klarade mig ändå, otroligt nog..
Säger en del att jag behöver gå till gymmet...
 
Sen har jag inte så mycket paus mer, för det är dags för mig att sätta igång med B-uppsatsen. Eftersom vi knappt har 3 veckor på oss så gäller det att sätta igång på en gång känner jag. Så imorgon blir det nog planering kring uppsatsen och börja leta lite folk att intervjua.
Ska bli spännande, men även stressigt....
 
Jesús bjöd mig på sushi! Den här var faktiskt godkänd, de får plus för hur de kramat riset:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!