...och tillfällig vinter

Ja det var nog inte många som missade den tillfälliga vintern som far över oss igår kväll...! Helt sjukt mycket snö!! Det var FULLT med snö och jag som trodde det bara skulle snöa en stund. Nejdå, bilarna var helt täckta med snö, som om det hade varit december eller nåt.
 
Tur att vi stannade inne igår istället för att ta oss till Djäkneberget för att kolla på brasan... Blev istället lite grillning och umgänge inomhus :) Det var kul o roligt att vi alla samlades igen! Har tyvärr inga bilder haha, för att jag inte tog några... Men det skulle ändå inte ha blivit några bra bilder eftersom kameran till mobilen inte är så bra när det gäller att försöka fota i mörker.
 
Tyvärr hade jag otroligt svårt att somna på natten. Mitt i allt stördes jag av ett jobbigt bankande, någon i korridoren var helt desperat på att be nån öppna dörren för denne.. Vet inte vad det handlade om o någon kom till slut o öppnade dörren för personen, men för mig kändes det som att någon kom o bankade i mitt huvud, så störd blev jag på nåt konstigt sätt.
 
Idag är det tänkt att Jesús o jag ska ut till internationella matfestivalen som har varit igång sen igår, men jag vaknade med vattenfallsnäsa och svullna ögon. Fick ligga i soffan med ansiktet uppåt för att inte snoret skulle rinna som en fors...
Men nu är det tack o lov bättre, kanske kan vi gå ut en sväng :)
 
Imorgon ska tentan vara inskickad... hoppas jag hinner fixa till den så att den är tillräckligt bra...! Är inte sådär jättenöjd med den som den är just nu :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!