Tröttheten

Det är konstigt, men jag tror det beror på den plötsliga värmen, att jag har svårt att sova bra om nätterna vilket leder till trötthet under dagen. Vi har trots allt haft nära 30 grader idag, vilket är ännu varmare än igår. Jag klagar inte, men min hjärna känns som en svamp...
 
Det i sin tur gör det segt för uppsatsskrivandet. Men jag kämpar på. Tar det lite i taget idag för jag är trött. Inte konstigt att jag vill äta massa sötsaker kanske... Men det lägger sig snabbt på kroppen har jag märkt.. :P Har svårt att stå emot sötsaker eller snacks just nu. Men får nog skärpa mig lite, vet att det inte är bra att äta sånt.
 
Min dator blir snabbt varm nu när det är så varmt inomhus. Ibland stänger jag ner den bara för att den ska få bli svalare, så den inte går sönder :S
 
Har fått lite mer kontakt med Jesús via skype och mobilen. Verkar som att det är kallt och regnigt i Paris. De fick gå hem i regn igår kväll efter ett biobesök. Tvärtemot det vi har här. Och massor av blommor blommar just nu :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!