happiness all over the place

Vet ni den känslan? När lycka och kärlek bara bubblar inom en och till slut brister och man bara känner sig så himla lycklig? Kroppen blir helt varm och pirrig av kärlek och man bara vill le och skratta och älska allt? Den känslan är underbar. Jag känner den. Kan le och gråta samtidigt, kroppen är full av små hjärtan. Glädje bara sprider sig runtom mig. Även om det är kallt och grått ute så bryr jag mig inte om det. Vill krama hela världen. Att känna sig älskad och att älska. Låter kliché men böcker och filmer speglar dessa känslor. Men framför allt, de finns i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!