Ishallen, mitt andra hem

Yes, denna helg inkl. fredag har jag vistats i ishallen mest. Jobbade fre-sön vilket var roligt för det är kul att jobba och vara på isen. Bortsett från mina stackars tår som snabbt blir väldigt iskalla efter bara 2h på isen... Men försöker att lösa det på olika sätt. Nu har jag testat "värmande liniment" från CCS, men det funkade inte riktigt som jag ville tyvärr. Vet inte om jag kommer att fortsätta med det linimentet, men har det iaf här hemma ifall jag vill fortsätta med det. Nästa är kanske att ta en titt på värmande sulor som tydligen ska värma foten av sig själv, eller hur de nu funkar. Ska inte vara alltför dyrt så kanske kan prova? Frågan är ju om de sulorna får plats i skridskorna eller inte...
 
Det har varit en tävling också och Nicky tävlade där. Så jag var och kollade igår, och det var kul. Hann inte hänga med idag så kunde inte kolla på friåkningen, fick följa på resultatsidan istället.
 
Mer än så har jag tyvärr inte hunnit den här helgen. Hann sitta och läsa lite i kurslitteraturen idag, men knappt ett helt kapitel... Jag får nog kämpa och ta igen det under kommande vecka.
 
Från imorgon blir det nog full rulle med plugg. Grupparbete och strukturera inför salstentan. Jag har inte haft salstenta på över 1 år, så det är lite pirrigt och jag känner att jag inte riktigt är van vid att plugga inför en sån tenta. Men får kämpa och göra så gott jag kan ändå. Det är om ledarskap och eftersom det är intressant blir det nog inte alltför tufft. Beror på mitt minne.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!