Äntligen!

Äntligen kom fastighetsägaren förbi idag och jag visade honom alla grejer som är fel nu, men glömde såklart dörrens knarrande... Men jag får väl ta det nästa gång, och det är inte så farligt som att inte ha några lampor. Lite jobbigt när den låter mitt i natten när jag behöver besöka toan...
 
Ska efter detta gå o köpa eget lysrör till köket och spotlightsen ska de fixa så snart det går. Kanske har jag en fullt lysande lägenhet snart??
 
Har idag tvättat en massor, äntligen även tvättat gardinerna som fått hänga ett bra tag. Nu känns de fräscha :) Hade hängt upp massor av trosor på tork i badtrummet innan fastighetsägaren kommit haha. Men sånt tycker jag inte är så pinsamt för att det är inget konstigt. Har också suttit och pluggat hela dagen. Det har först gått trögt, nu vet jag inte om jag skrivit PM på ett bra sätt, men snart ska jag pausa lite och återgå till den senare.
 
Imorgon är det dags för mig att åka till Örebro för första gången och ha en träff där med utbytesstudenter. Ska bli intressant! Hoppas att vädret är någorlunda fint, även om vi ska vara inomhus.
 
Har också en liten hemlis som jag vill berätta men det blir lite senare i år. En annan hemlis jag kan dela med mig är att jag nu beställt en iPhone 6. Den kommer att komma fram nästa månad, ungefär lite mer än en månad från nu. Typ precis 4 år efter att jag köpte iPhone 4. Då fick jag också hem den i november för 4 år sen. Den har klarat sig fint i 4 år, med tanke på hur andras mobiler har kraschat till o från hela tiden. Men dags att uppgradera mig. Ville inte uppdatera iOS på min mobil för jag gillar inte den nya, så jag har behållt iOS6 på mobilen. Men nu när fler appar kräver minst iOS7 så kan jag lika gärna köpa en helt ny mobil. Min klarar sig, men små grejer gör att en ny är bra att ha. Så sällan som jag köper mobiler.
 
Dags att ta en sväng ut känner jag!
 
Detta var i onsdags, regn och lite sol.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!