En härlig helg

I helgen åkte jag hem. Jag hann skriva klart hemtentan innan jag åkte. Jag jobbade på söndag. På lördag blev det ett spontanbesök på bak- och chokladfestivalen. Jag hade varit på chokladfestivalen ett antal gånger när den fortfarande hölls på Nordiska Museet. Det var jättefint där och det passade verkligen att ha chokladfestivalen där. Den här gången var den i Stockholmsmässan i Älvsjö tillsammans med Hem och Villa mässan. Hem och Villa var hur stort som helst! Sträckte sig genom hela den stora hallen, och chokladdelen var bara en liten del längst bort. Det var hur mycket folk som helst, verkligen otroligt mycket folk!! Men det var ändå kul och jag köpte hem lite choklad till familjen.
 
Vi passade även på att kolla på Hem och Villa. De hade utställning om nästan vad som helst, från jacuzzin och pooler till larm och detaljinredning. Det var kul ändå. Och Måns Zelmerlöw var där och uppträdde precis när vi kom fram. Vi träffade även vår barndomskompis Maria som var där med sina föräldrar. Tänka sig att kunna träffa någon man känner i det havet människor som vi var i.
 
 
Innan vi åkte hem tog vi en promenad i söder. Det är verkligen höst nu men det var inte så kallt och det var mysigt! Vi har också bokat en höstkryssning till Riga. Det ska bli skönt. Vi har inte haft så mycket tid tillsammans sen jag började skolan och det är dags för lite lugn stund tillsammans.
 
På söndag blev det jobb och sen till babyshower! Mysigt med babyshower och paret fick många fina och användbara presenter från oss alla.
Jag fick sen åka hem till Västerås samma kväll för att behöva vakna tidigt på måndag för att åka till Eskilstuna.
 
Även om jag blev helt slut och trött efter helgen så är en mysig helg en av de bästa!
 
 


Kommentarer
Postat av: Cecilia Andersson

MEN ÅÅÅÅH, bak och chokladfestival!? lät ju bara för trevligt!!

angående kakorna.. de är verkligen gudomligt goda!

2014-10-12 @ 19:31:42
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!