Redan måndag

Jag fick hem min iPhone 6 i torsdags, helt överraskande. För den var beräknad till att komma fram den 19 november, så jag hade inte alls tänkt på den. Glad överraskning! Den är tyvärr lite stor för min lilla hand och jag är ständigt rädd att jag kanske ska tappa den. Den väger inte så mycket heller som min 4:a, därför är jag extra rädd... Ska leta fram ett bra skal till den, även om jag är lite emot att ha skal på mobilen, den är ju så skön att hålla som den är! Till iPhone 4 hade jag aldrig något skal, och den klarade sig i 4 år exakt.
 
Den här helgen har varit snabb. Och jag har samtidigt suttit och pluggat. Det har gått sådär, så idag fick jag gå upp tidigt för att skriva ihop det sista i inlämningsuppgiften. Blev förvånad att det gick så bra ändå, så jag hann lämna in den ett par timmar innan deadline. Glad!
 
Jesús och jag har varit på lite intressanta aktiviteter den här helgen. Kan inte berätta än vad, men kanske nästa månad. Igår var vi på Harmoni-expo i Solna. Det var intressant, men blev snabbt trött och fick huvudvärk mycket snabbare än vad jag brukar få när jag går på den mässan... Kanske för att jag jobbade hela helgen och så kom tröttheten lite snabbare än vanligt. Det slutade med att jag behövde gå till sängs redan vid 10-tiden. Hade huvudvärk på morgonen också, eller snarare, jag tror tyvärr att jag lider av nån slags migrän, för jag får alltid ont på ena sidan. När jag var yngre brukade jag ha spänningshuvudvärk ofta, men nu när jag blivit äldre är det sällan jag har spänningshuvudvärk, det är alltid på en sida av huvudet....
 
I alla fall, tråkigheter orkar jag inte snacka om. Den här veckan händer det grejer! (Skrev först nästa vecka, men nu är det ju redan måndag...). På torsdag ska vi gå en pralinkurs! Ska äntligen använda upplevelsepresenten jag fick för ett par år sen. Och på fredag-söndag blir det kryssning, ska bli skönt att komma bort lite och bara vara vi två för ett par dagar. Ska slappna av och ta det lugnt, och bara njuta av att slippa tänka på andra grejer.
 
Just det, den här helgen snöar det något mycket i Bulgarien! Vi i Sthlm har ju inte ens fått vår första snö än, så det var lite överraskande! Det är verkligen riktigt mycket snö i Bulgarien, och landet ligger ju i södra Europa...
 
Fotbollsmatch i Bulgarien:
 
Mio imorse:
 
 


Kommentarer
Postat av: Skal till iPhone 6

Jag tycker absolut du bör satsa på ett iPhone 6-skal, det finns sorter som är riktigt sköna att hålla i och ger dig bättre grepp. :)

Svar: Yes :) Den jag kollat på hade kommit in i lagret så jag beställde ett supertunt skal (0,4mm) och jag är nöjd! :) Känns säkert att ha ett skal så inte baksidan blir repig.
None None

2015-01-06 @ 06:13:14
URL: http://iphone-6-skal.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!