3 minuter

Att prata i 3 minuter kan ibland kännas fort och ibland kännas som evigheter. Idag ska vi filmas när vi pratar om något i 3 minuter.
 
Jag hade lite svårt att komma på vad jag ska prata om. Men så i måndags morgon så kom det som en lampa, självklart ska jag ju prata om synkroniserad konståkning! Få känner till om denna grymma sport! Dags att ta tillfället att sprida kunskapen! Så då satte jag mig och gjorde ett grymt powerpoint. Såklart blev det ju längre än 3 minuter. Så jag har fått korta av och bli väldigt kortfattad i meningar så att endast det viktigaste kommer fram.
 
Har även bläddrat lite snabbt genom mina bilder från när jag tävlade. Det var verkligen kul! Jobbigt men kul! Det förändrade så mycket i mitt liv, den perioden.
 
Är lite pirrig inför idag. Inte för att prata framför folk, det har jag blivit lite mer van vid. Nej, jag är pirrig över om jag hinner säga allt i god hastighet och inte gå över 3 minutersgränsen för mycket.. Har testat flera flera gånger hemma, olika tider varje gång... Så det blir intressant att se hur det blir idag. hm...
 
Idag är det kallt, nu är det höst. Slog om över en natt! Vet inte vad jag ska ha på mig för kläder. Kallt är det iaf.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!