En helg med konståkning

Har åkt hem till Sthlm för att jobba fredag-söndag. Det har varit roligt och kallt. Men framför allt roligt, få ett litet avbrott från skolan.
Även om kl.8 på morgonen inte är så hemskt tidigt så blir jag helt slut efter 4h på isen. Jag blir så trött på eftermiddagen. Två sådana dagar i rad blev det den här gången. Kul men det tar på krafterna.
 
Snart bär det av till Västerås, har skola imorgon så jag behöver åka tillbaka idag. Nästa torsdag ska Jesús och jag gå en pralinkurs! :D Fick en upplevelsepresent av tre åkare för över ett år sen som jag inte hunnit använda, och nu har jag äntligen tagit tag i det och bokat tid. Pralinkursen lät överlägset roligast, så det fick bli det! Spännande!! :D
 
KONSTåkning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!