Sista året är igång!

Det var ett tag sen jag uppdaterade här. Har haft lite mycket att göra, och inte känt att jag haft tid att sitta och skriva i ro.
Igår och idag tävlade Nicky i Ostrava, Tjeckien. Hans första Grand Prix-tävling denna säsong, och första tävling denna säsong också. Det gick sådär både i korta och fria. Vi hoppades att han skulle komma topp 10, men efter lite fel här och var så landade han på en 14:e plats. Lite tråkigt då han kan så mycket mer än så.
 
Jag jobbade från kl.8 imorse i ishallen. Det var kul och det gick bra. Jobbade även igår eftermiddag, därför är jag i Sthlm just nu. Var knappt en vecka i Västerås innan jag åkte tillbaka hit för jobb. Men det är kul och det känns som min sommar har förlängts lite för det, värmen kom ju tillbaka lite den här veckan.
 
Skolan är igång, sista året nu. Det känns konstigt att vi redan börjar sista året...! Roligt men lite läskigt för nu är det dags att börja tänka framåt också. Det roliga är också att jag nu äntligen återförenas med mina kära tjejer och vi är åter i helklass igen. Sista terminen tillsammans, för nästa och sista terminen delas vi upp igen.
 
Kände mig lite ringrostig när jag satt i skolan och skulle försöka lyssna på en person som pratar i ett par tre timmar... Men försöker vara igång tidigt så att det inte blir jobbigt i slutet. Läsa läsa läsa...
 
Just det, jag fyllde år också, i måndags. Ett år äldre, och det känns lite när man kollar på siffran. Men så länge man känner sig ung så borde det väl inte vara så farligt? Fick iaf sol och blommor till födelsedagen och massor av grattande här och var.
 
När man sitter och läser kurslitteratur, det är då det är den bästa tiden att sitta och måla naglar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!