Hemtenta och skridskor

Sitter med hemtenta igen. Det rullar på sakta. Hinner bli frusen innan jag får ihop någon lämplig text...!
 
Förra veckan åkte jag och en gammal teamkompis skridskor! Vi hade pratat om det ett tag så det kändes skönt att äntligen få ihop det med dag o tid. Dock trodde vi det var inomhus, men icke, plus en massa hockey eller bandykillar. Så vi valde att åka på bandyplanen ute istället. Men solen kom fram och det var mysigt! Fast vi kände oss ostadiga...! Och isen var sträv, jag som är van vid inomhus-is. Huvudsaken är att vi hade kul och fick tid att ses!
 
 
 
Jag har äntligen klippt mitt långa hår! Så skönt att ha det lite kortare nu och fräschare. Vet inte hur många som kommer märka att jag klippt håret, men huvudsaken är att jag känner att det är kortare och lättare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!