Så tröttsamt!

...den här hemtentan. När jag började tänkte jag att det skulle bli en intressant tenta. Visst, den är fortfarande intressant, men det börjar bli tröttsamt att tänka och tänka, sen försöka formulera sig någorlunda förståeligt och inte alltför knas. Men måste kämpa lite till. Ett par sidor till så blir jag någorlunda klar. Måste finslipa för det är ingen ren text än... åh vill bara bli klar.
 
Törstar på socialt umgänge också, men hinner inte. Sitter på rumpan typ hela dagarna förutom när jag går ut med Mio. Däremot börjar det bli tråkigt för jag har gått de olika vägarna flera ggr nu. Om jag går andra vägar blir det för långt att gå. Låter fett gnälligt, men kanske för att det börjar bli så tråkigt!
Fast ändå tur att jag inte är i Västerås, hade kanske varit värre...! Där sitter jag helt ensam hemma. Blir för tungt att dra med sig den här tunga datorn och 4 böcker varje dag för att byta omgivning.
 
ok, ska återgå nu...
 
Gårdagens minisemla. Den var god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!