Happy New Year 2015!!

Året tog slut och ett nytt börjar.
Tänkte inte så speciellt på det den här gången, kändes ganska vanligt denna gång och det var så lite fyrverkerier i stan att det var lite tråkigt.
 
Men detta år, 2015, så finns det många beslut och händelser som kommer att ske. Skriva c-uppsats, ta examen, leta jobb, hitta boende, flytta, börja planera bröllop säkert? Och massor av annat som jag inte riktigt tänkt på just nu. Kan säga att jag känner mig ganska trött och seg idag, efter att ha haft det roligt med vänner och god mat, bubbel och glitter.
 
Skickade lite nyårs-spirit till Peru och Jesús via mobilen. Vet inte hur det gått för dem där borta då jag deckade när jag kom hem, får se när jag får tag i honom idag eller kanske imorgon.
 
Här är gårdagens gäng vid Strandvägen:
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!