Sista terminen är på ingång

På tisdag börjar min sista termin på skolan, på det här programmet. Och den terminen kommer att vara i Eskilstuna. Vi har skolbuss mellan Västerås och Eskilstuna som vi åker gratis, men det är lite trögt att vi behöver ta oss dit för att ha lektioner. Jag får göra det bästa av saken. Försöker iaf att uppmuntra mig om att runt hälften av terminen kommer vara C-uppsats ändå. Så vi lär väl inte vara i Eskilstuna hela terminen.
 
Har dock redan smygstartat terminen lite med att börja läsa i den första boken vi ska använda. Lite trubbad av jullovet fortfarande, så jag känner inte att jag hänger med riktigt, men jag lär väl komma in i det snart, hoppas haha.
 
Blir ganska osäker och orolig för den här terminen faktiskt, som jag skrivit tidigare, mycket måste beslutas och mycket måste göras. Just nu är inget säkert eller klart för hur det blir efter examen, vilket är en aning jobbigt. Det var jobbigare efter sommaren, sen lugnade jag ner mig. Nu börjar det sakta komma tillbaka igen, oron och ovissheten som jag inte gillar så värst mycket.
 
Hittills har jag iaf lyckats få VG i alla kurser den senaste terminen vilket är roligt. Nu har vi bara en tenta kvar som vi precis lämnat in, så får vi se vad det ger.
Som att fira det köpte Josefine o jag en varsin skinnjacka! Jag blev kär i det röda med en gång.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!