Trögt...men det går framåt

Inom en vecka ska vi ha fått ihop hela uppsatsen. Det känns skönt! Men det går trögt framåt. Framåt går det ju i vilket fall, men det är omständigt och det tar tid.
Idag hade vi en maffig dag i skolan tillsammans. Inkluderat var en lunch med vår handledare som gav oss både hopp och jobb. Därefter var det jobb, jobb, jobb... och till slut började våra hjärnor stängas av, så det var dags för en promenad. Vi promenerade en liten bit till en kiosk som kallas "karamellfarbrorn". Där fanns det så många olika sorters lösgodis att vi behövde blunda för att inte vilja ha alla favoriter. Eftersom både Malin och jag är godisgrisar. Med hjälp av en påse godis satte vi igång igen i skolan och kom fram liten bit till.
 
Kl.18 stängde vi av och traskade hemåt. USCH vad KALLT det var!! Jag blev lite chockad över kylan. Trots tjock skinnjacka, varmare skor och hurtiga steg tog det ett bra tag innan jag började få upp värmen i kroppen. Väl hemma var jag ju varm....
 
Har börjat fundera lite mer på framtiden också, men låter mig inte tänka för mycket då det kan ta upp för mycket energi av att bara tänka. Men det finns lite spännande inslag framöver som kan höja lite glädje för mig.
 
Nu får jag stänga av datorn o börja lägga mig för att jag ska orka imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!